sofiastotto

Alla inlägg den 12 december 2012

Av Sofia Lindström - 12 december 2012 19:23


Här är en bild på hur jag hade lagt upp kombinationen.   


Fint matchat med lila ländtäcke och hinder   :

 


 

Av Sofia Lindström - 12 december 2012 18:52


Idag har jag hoppat med Ben. Lite små hinder, men ändå kul!  Jag la upp en kombination; En studs, sen två galoppstrång och sedan ett hinder ut. Byggde så att man kunde komma från bägge håll, vilket jag tycker är viktigt, så att man inte rullar i samma varv hela tiden. Ben va lite seg idag, men skötte sig kanon! Vi har börjat hitta varann lite mer nu, vilket är kul" 

Fick även ta ett par skutt på Sessan. Och här kan vi snacka räserfart! Hahaha.. Va inte beredd på att det skulle gå så fort till en början, så jag vart helt chockad. Jag skrattade så att det kom en liten tår i ena ögat. Hahaha.. Fick i alla fall till det ett par gånger när jag samlade upp henne som bäst. Vi fick ett par riktigt trevliga skutt!   



Söta Sessan:

 


 

Av Sofia Lindström - 12 december 2012 18:40


Det mest negativa med täcken månste väl ändå vara (förutom att dom är dyra) att en del hästars man går av där täcketskanten ligger och skaver. Vet inte vad man kan göra åt den saken. Kanske använda ett bogskydd som går ut lite utanför. Tråkigt bara om det blir snö/regn och det blir blött. Någon som har några andra tips?


Tottos man verkar tåla de flesta täcken. Men Mimmis nya vintertäcke   Morr...


   

Kul! Eller INTE!!!....  


 



Av Sofia Lindström - 12 december 2012 09:05


Igår beställde jag en bok. Den handla om olika övningar med bommar. Och det kan man ju inte få för mycket utav!   


 


Länk till hemsidan ---> Lina Zacha



 

Av Sofia Lindström - 12 december 2012 08:53


Åh, jag är så glad över mina läsare! Verkar som att alla är tillbaka för att läsa min gamla blogg.    Det värmer!    Fortfarande dåliga på att kommentera, men det är ändå verkligen super kul att ha er tillbaka.  



 


 


Presentation


Jag heter Sofia och är hästtjej sedan liten! Här på bloggen kommer jag att skriva om mitt liv och min livskamrat, Totto. :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards