sofiastotto

Alla inlägg den 14 december 2012

Av Sofia Lindström - 14 december 2012 18:25


1927 är denna bild tagen. Det är från militären. Något att testa kanske?   Aldrig i livet!!!


 


 

Av Sofia Lindström - 14 december 2012 07:31


Idag har jag inte jätte god tid på min på morgonen. Gick upp lite väl sent då jag va så trött.   Fodrat hästarna som blev glada när jag kom. Dom hade lyckats dra ner hönätet så det låg halvt nere på backen. Vet nog vem boven är, Mimmi drar verkligen i nätet när hon äter ur de. Det bara flyger när hon ska ha mat. Så antagligen va det hon som lyckats haka ur nätet. Inte på bus, utan det hade nog bara blitt så då hon som sagt är lite väl våldsam med nätet när hon äter.   


Igår så stod jag med dom i stallgången och mös lite. Inga problem att få dom att stå där, dom står lixom på kö för att få bli ompysslade. Hahaha.. Mimmis svans ser fruktansvärd ut. Skulle verkligen behöva bada den, men vem har lust med det i -15grader, inte jag i alla fall, och säkert inte Mimmi heller. Känns som att den nog bara skulle frysa medans man höll på med den. Får se om jag kan borsta ur den lite försiktigt, och sen när det blir lite varmare bada ur den helt.



Ha en fin dag!


Min söta lilla drake   :

 

 

Presentation


Jag heter Sofia och är hästtjej sedan liten! Här på bloggen kommer jag att skriva om mitt liv och min livskamrat, Totto. :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards