sofiastotto

Alla inlägg den 22 december 2012

Av Sofia Lindström - 22 december 2012 11:19


..Fukthalten i hoven är alltid densamma, i torr öknen och i våtmark/sankmarks områden? Resultaten var nästan identiska och hoven håller alltid runt 29,5% fukt i hovväggen



 


 

Av Sofia Lindström - 22 december 2012 10:06


Nu måste jag ursäkta mig i förväg, men jag måste bara säga en sak som jag irriterar mig på. Nu handlar det mest om unga människor, men även bland de lite äldre..

-Folk (tjejer) som på varje bild de är med på gör "plutmun". Jag fattar inte grejen, tycker verkligen det är GÖR fult och helt överdrivet! Okej om jag gör det på något kort när man kanske är på party/fest och vill ha ett puss kort, eller liknade. Men ungdommar som tar kort efter kort med plutmun.. Vill dom att folk ska tro att dom ser ut så i vanliga fall, att dom inte alls gör sig till? Jag vet inte, jag tycker bara att det är väldigt överdrivet och tycker bäst om när man ser glad och nöjd ut på kort, varför är det annars värt att visa?


Kollade runt lite på olika (häst) bloggar, och det är ju inte bara en som har ca 10000 kort på sig själv med tillgjord plutmun. Pinsamt!



Vad tycker ni?



Ursäkta detta inlägg, men kunde inte hålla mig! Vart har "cheeeese" tagit vägen?


Är det inte roligare med såna här bilder än "plutmunsbilder"?

 


 



 


Presentation


Jag heter Sofia och är hästtjej sedan liten! Här på bloggen kommer jag att skriva om mitt liv och min livskamrat, Totto. :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards