sofiastotto

Alla inlägg den 2 november 2013

Av Sofia Lindström - 2 november 2013 22:50

Nja, kanske inte riktigt i sista minuten, men om man tänker på att jag ligger i sängen och ska sova så är det i sista sekunden som jag skriver detta... :-P

Är precis hemma från en trevlig kväll med vänner och mat. Och i förmiddags så red jag dressyr på båda hästarna. Det gick så otroligt bra med båda två!! Super kul va det!
Gjorde inget avancerat, men red ordentliga pass vilket jag inte gjort på länge (dressyr alltså).

Mimmi red jag i skritt och trav, tänkte att jag skulle vänta med galoppen tills imorgon då det gick så bra i de andra gångarterna så jag ville att vi båda skulle avsluta när det gick som bäst!
Totto va pigg och gjorde egna galoppfattningar lite då och då, och tyckte att det va väldigt kul mest hela tiden! Han va extremt samarbetsvillig! SÅ kul va det!! <3

Fina hästarna från idag!

Presentation


Jag heter Sofia och är hästtjej sedan liten! Här på bloggen kommer jag att skriva om mitt liv och min livskamrat, Totto. :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards