sofiastotto

Alla inlägg den 7 november 2013

Av Sofia Lindström - 7 november 2013 19:21


Jag och Erik va på Biltema för ett par dagar sedan. Jag passade på att köpa en witeboard, en saltstenshållare och även en frostvakt.


Salt har såklart hästarna haft fri tillgång på från dagen ett hemma, inne i lösdriften har de legat på en sten, men jag hade börjat tröttna på att leta saltstenar som hästarna drog runt på och gömde i halmen, så nu fick det bli en hållare till saltet.   


En witeboard har jag velat ha sedan vi byggde sadelkammaren, men glömt av det hela tiden. Nu va det äntligen dags. Och jag har redan fått användning av den, kul!   



Viktigast va nog dock frostvakten. Det är alltså ett litet element som håller plusgrader i sadelkammaren. Men varmt blir det inte, bara så att inget fryser där inne, som vatten och andra vätskor. Förhoppningsvis håller de även läder i lite bättre kondition med.


   


 

Presentation


Jag heter Sofia och är hästtjej sedan liten! Här på bloggen kommer jag att skriva om mitt liv och min livskamrat, Totto. :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards