sofiastotto

Alla inlägg den 10 december 2013

Av Sofia Lindström - 10 december 2013 20:52


Idag blev det barbacka ridning igen! Bäst att passa på att vara lite extra vågad när snön fortfarande låg som en madrass i sommarhagen.

Jag fixade bägge hästarna samtidigt då Margarita skulle komma och rida Mimmi. Margarita har ridit Mimmi ett tag nu och jag kände att det va dags att nämna henne i bloggen.   Bättre presentation får ni en annan dag!


Totto va pigg och stissig. Tror han tyckte det va kul att vara i snön samtidigt som Mimmi! Höll faktiskt på att trilla av då han kikade på en sten(!?) helt extremt överdrivet och drog iväg i världens galopp, följd av en hel del bockasprång! Hallå!? så han han ALDIRG gjort förr! Men nu va det tydligen dags. Bäst att passa på när jag red barbacka, typ.   Tok häst! Jag hade i alla fall tur och kunde styra emot ett staket efter ett tag och få stopp på honom.

Tänk om jag hade kommit på mitt i farten att jag kunde säga "Woow" till honom, undrar om han hade lyssnat. Tror faktiskt det, men att jag skulle komma på det just då är en annan femma!   


Mina fina hjärtan:

   


 



Presentation


Jag heter Sofia och är hästtjej sedan liten! Här på bloggen kommer jag att skriva om mitt liv och min livskamrat, Totto. :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards