sofiastotto

Alla inlägg den 7 oktober 2012

Av Sofia Lindström - 7 oktober 2012 19:01


Red min underbara Mimmi idag. Hon va pigg vill jag lova!    Men det va verkligen super roligt! Red runt lite vid hagarna, och sen på våran väg, fram och tillbaka. När vi kom till galoppen blev hon världens busfrö och gjorde krumpsprång och bockasprång. Glädje i hela kroppen på min lilla stumpa och det smittade av sig!    Red lite skolor,  sluta och skänkelvikningar vilket fungerar bra och även lugnar ner henne. Jag försöker även vid varje ridpass att få henne så lång och låg som möjligt. Tycker det är så nyttigt då ryggen höjs och dom slappnar av i nacken på ett trevligt sätt. Nöjd! Lurvig har hon blivit med, världens nallepäls!

Erik va gullig och ställde upp och fotade lite, vilket verkligen uppskattas till tusen!   



Bildbomb:

       


Bus häst!:


 


Min fina prinsessa:

 


 




Av Sofia Lindström - 7 oktober 2012 18:44


Så där ja. Nu är sängen på plats.   


   

 


 

Presentation


Jag heter Sofia och är hästtjej sedan liten! Här på bloggen kommer jag att skriva om mitt liv och min livskamrat, Totto. :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards