sofiastotto

Alla inlägg den 9 oktober 2011

Av Sofia Lindström - 9 oktober 2011 10:31


Hoppade upp barbacka på Totto en sväng igår. Tänkte att jag skulle känna hans rörelsemönster från ryggen och sedan släppa honom lös och kika från marken med. Han kändes mycket piggare och frammåt. Han rullade på i alla gångarter och ville gärna gallopera. SKÖNT! Då va det garanterat en engångsgrej iaf!

Har lykats få tag i en annan hovslagare som ska komma den 17de och sko. Lika bra så att man kan borste att han inte är öm i fötterna, ifall han skulle kännas lika dan igen någon gång.




   

Av Sofia Lindström - 9 oktober 2011 09:53


Nr 2 på listan: När och varför började jag att rida


Detta har jag ju precis skrivit om. Men det va ju så att vi hade hästar när jag va liten, så varför jag började rida va ju ganska naturligt. Jag växte upp med hästar som redan fanns på gården.

Dock efter vi sålt hästarna hade jag ett litet uppehåll innan jag började på ridskolan. Och varför jag började med det igen, va för att jag saknade det så otroligt mycket!


Idag skulle jag inte klara mig utan hästar i mitt liv!


 

 

Presentation


Jag heter Sofia och är hästtjej sedan liten! Här på bloggen kommer jag att skriva om mitt liv och min livskamrat, Totto. :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards