sofiastotto

Alla inlägg den 16 oktober 2011

Av Sofia Lindström - 16 oktober 2011 20:18


Tottos fick ju ett sår på benet här om dagen. Igår va det sämre, och knät va stort och vätskefyllt. Idag såg det mycket bättre ut och vätskan i knät har börjat att vandra neråt.


Han är inte halt och har ingen feber, hans allmäntillstånd är på topp och han vill gärna trava när jag är ute och promenerar honom. Nu har jag gått 2 promenader med honom per dag, och jag tror att det verkligen hlälper till, plus att jag tvättar såret direkt när jag kommer till stallet, och sen igen innan jag åker hem.


Det är aldrig kul med skador och det gör ont i mig att se hans ben. Skönt dock att han inte verkar ha ont!


Bloggen är lite i lä pga. att jag känner mig lite nere. Vill att min älskade Totto ska bli bra!!!!   


 

 

Av Sofia Lindström - 16 oktober 2011 19:53


Nr 3 på listan: Det här behöver jag träna mer på


Ojojoj.. Mitt svar på detta blir, Massor!


Här har jag några saker som jag behöver träna på:


* Jag behöver träna mer för tränare, då jag känner att jag tappar min effektiva ridning väldigt fort när jag inte tränar regelbundet.

* Jag behöver bli tuffare med min ridning på Totto, så att vi någon gång kan komma lite mer framåt, utan att jag blir för mesig.

* Jag behöver öva på att planera ridpasset så att ridningen blir mer konkret.


osv.osv


 

 

Presentation


Jag heter Sofia och är hästtjej sedan liten! Här på bloggen kommer jag att skriva om mitt liv och min livskamrat, Totto. :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards