sofiastotto

Alla inlägg den 9 november 2011

Av Sofia Lindström - 9 november 2011 21:04


Idag har jag hopptränat Benito. Det va verkligen super duper roligt!! Sen kan jag väl inte säga att det såg jätte snyggt ut, känner att jag och Benito måste "hitta" varandra och bli mer ett team. Sen är jag väääldigt ringrostig med, jag har ju inte hopptränat sen jag red lektion på Tarzan sist, och det är ju nästan ett år sen?


Benito är verkligen överambitiös!! Här får ni ett smakprov från idag på en som sagt överambitiös Benito:


Tusen tack Johanna för att du ställde upp och tog bilder!  

Är inte lätt att ta bilder i ridhus, för det är inte tillräkligt ljust. Men hoppas dom är bättre är inga alls?


       


 

Av Sofia Lindström - 9 november 2011 09:20


Jag är alltid "en dag sen" med mina inlägg. Kom på mig sälv att jag nästan alltid börjar med; Igår..


Gårdagens aktivering blev lite skrittning för hand i ridhuset med Johanna och Xerxes. Dock utveklades det till att jag och Totto lekte lite "följa Jhon". Totto tycker verkligen att det är kul att följa mig, speciellt när jag hade hela fickan full med havre, han blir riktigt överambitiös! Lärde honom en ny grej för oss igår, och det va att "Stanna". Jag stannade Totto ch sen gick iväg en liten bit och sen kallade in honom. Funkade helt okej.  


Totto va super lugn och mysig igår. När jag borstade honom i ansiktet åkte nästan huvudet på honom ner i govlet, blundade och njöt. Vad underbar han är när han är på det humöret!


Ikväll blir det hoppträning på Benito. Hoppas på att han kan hålla sig i skinnet!!


 


 

Presentation


Jag heter Sofia och är hästtjej sedan liten! Här på bloggen kommer jag att skriva om mitt liv och min livskamrat, Totto. :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8 9
10
11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards