sofiastotto

Alla inlägg den 24 november 2011

Av Sofia Lindström - 24 november 2011 07:00


Red Benito igår. Han va pigg, pigg och pigg. Ville inte ta bettet och va väldigt kärv i högervarv. Inte det roligaste passet på honom vill säga. Sen va det en hel del rörelse i ridhuset. Det va 3-4 till som red där inne, och sen stod det ett litet hinder i mitten, och Benito blir alltid helt galen när han ser hinder/bommar. Haha.


Gulliga Johanna hade mockat åt mig, så det sista i stallet blev mycket simpelt! Ellen va även med och hjälpte till att fixa iordning Benito med mig. Härligt det är med hjälp. Mycket tacksam!  


Älskar att vara i stallet!


Totto fick lite morot och äpple, så han va nöjd han med. Sköter sig så bra min lilla plutt. Han blev själv i hagen och det enda han gör är att gnägga lite snällt. Helt cool lugn.  


Bjuder på mig själv, då Benito va så söt på detta kort:

 


   

Presentation


Jag heter Sofia och är hästtjej sedan liten! Här på bloggen kommer jag att skriva om mitt liv och min livskamrat, Totto. :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8 9
10
11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards