sofiastotto

Alla inlägg den 13 februari 2012

Av Sofia Lindström - 13 februari 2012 08:26


Idag ska det ridas.    Totto och Benito ska få sig varsitt dressyrpass. Med Totto kommer jag koncentrera mig på att få honom avslappnad, och hoppas på att spändheten från igår är borta. Kommer att rida mycket lösgörande. Sen vill jag få fram honom och få honom på bakbenen. Behöver verkligen rida igenom honom iför på onsdag, då blir det hoppning igen.  


Benito kommer jag få känna igenom då jag inte har ridit honom på ett tag, och han har inte blivit riden på en vecka. Så jag får känna på honom och utgå ifrån hur han känns. Men som vanligt kommer jag att koncentrera mig på att få honom svspännd, sänka nacken och tagga ner.


Får se när jag kommer hem ikväll, men jag hoppas kunna uppdatera er om hur det gick, senare idag!






   



Presentation


Jag heter Sofia och är hästtjej sedan liten! Här på bloggen kommer jag att skriva om mitt liv och min livskamrat, Totto. :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards